مدت زمان پاسخگویی در این سامانه بین 1 الی 24 ساعت می باشد. همچنین در صورتی که نیاز به وکیل پایه یک دادگستری دارید لطفا با شماره تلفن (87132 - 021) تماس حاصل فرمایید.

ناقص کالای خریداری شده توسط فروشنده را چگونه باید پیگیری کرد؟

10 بازدید
سوال شده تیر 1, 1395 در دیگر قراردادها توسط msoltan (200 امتیاز)
ویرایش شده تیر 1, 1395 توسط گروه وکلای یاسا
با سلام و تشکر از مشاوره خوب شما
یکسال قبل در نمایشگاه مبلمان یک سرویس  خواب کامل عروس سفارش دادیم و مبلغی بعه عنوان بیعانه به غرفه دار پرداخت کردیم  و طبق گفته فروشنده مقرر گردید که سرویس کاامل را که  شامل بوفه هم بود برای ما ارسال نمایند  ولی در زمان تحویل از ارسال بوفه خودداری کردند و مدعی شدن که در فاکتور اسمی از بوفه نمی باشد  . ضمنا در فاکتور خرید صرفا سرویس کامل عروس قید گردیده وسایر اقلام هم تک تک ذکر نگردیده اند . همچنین در زمان تحویل بار فرم رسید تحویل بار را امضا ننموده ایم . آیا بعد از مدت 4 ماه میتوانیم  مدعی بشوم ؟ چگونه؟
این مشاوره حقوقی را برای همه به اشتراک بگزارید

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده تیر 1, 1395 توسط گروه وکلای یاسا مدیر کل (1,294,620 امتیاز)

بله در صورتیکه ایشان کالایی را که تعهد به ارسال آن را به شما کرده بودن ارسال نکرده باشند میتوانید الزام ایشان را به تحویل آن کالا بخواهید و میتوانید به شورای حل اختلاف محل کار ایشان مراجعه کنید.


اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.

تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ داخلی ۱

گروه وکلای یاسا

مشاوره های حقوقی مشابه

درخواست سریع وکیل
۰۲۱-۸۷۱۳۲
تهران، میدان آرژانتین بخارست، خیابان هشتم، پلاک ۳ طبقه ۴ واحد ۷

26,435 سوال

26,454 پاسخ

910 دیدگاه

20,545 کاربر

70 نفر آنلاین
2 عضو و 68 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 10289
بازدید دیروز: 51130
بازدید کل: 16992784
...